13 december

I natt låg jag vaken till kl 3 på morgonen. Först chatta jag med Båstads Gabbe som jag träffa i Australien på fb och sen chatta jag med min kära vän Ivy från Filippinerna. Hon ska åka tillbaka till Broome och snacka om att man själv blir sugen på att dra tillbaka. Önska bara att man kunde få ett till års visa !

I dag är det lucia men var så himla trött i morse så jag orka inte kliva upp och se det på tv. Jag var ju med på köpis luciafirande så då fick jag ju iaf se Gävles Lucia och det fick räcka för mig.

Vakna tidigt i morse av att jag fick ett sms kl 7 men somna lika snabbt om igen och sen ringde Saana och väckte mig kl 11:30 igen (bästa sättet att vakna på är när någon ringer och väcker än ) :) Familjen Murén/Böök ska åka ut till köpis idag så förhoppningsvis så hinner man sätta sig ner och käka lite med dom . Jobbar 15 - 20:30 idag och sen så har man tre dagars ledighet.

Idag har jag på mig min nya halsduk som jag vann i torsdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0