Hockey

Ja nu är det Sverige - Ryssland som spelar då. Är ju inte precis Nb1 hockey fan men känns som att man lär hänga med lite grann då ! 2-0 till Sverige just nu ni som inte kikar.

Känner mig så hängig... Har ont i halsen , huvudet och känner mig allmänt less :( Skönt att man är ledig i morgon i alla fall, har ju inte precis fått bra med timmars sömn de senaste nätterna.

I morgon så har jag ingenting inplanerat, ska nog bara ligga på soffan hela dagen...

Har legat och sökt på Australien och jag vill så gärna åka tillbaka till dit och speciellt Broome igen. Varför kan man inte få flytta ditt bara? Jag ångrar mig nu att jag inte gjorde dom där 3 månaders farmarbete så att jag kunde få ett second working holiday visa.

This is happiness...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0