Jobb

Har jobbat hela dagen idag samma tider som i går 10 - 19:15  är så trötter nu så det finns inte . Skönt att man är ledig i morgon :)

Blev så glad idag när jag kom hem och såg att mamma o pappa satt upp min julkrans i fönstret. Tänkte precis när jag klev av bussen och kikade upp mot alla andras fönster och insåg att alla har satt upp en adventsljusstake eller en julstjärna av något slag och att jag var den enda som inte hade något i mitt fönster men efter att jag bara tog några steg till så såg jag att min krans lyste så fint också :) Mina föräldrar har varit så duktiga denna helg dom har fixat ihop min säng, skruvat upp min nya snygga hatthylla , satt upp gardinstång i sovrummet , satt upp julkransen i sovrumsfönstret, skruvat dit klädstång i garderoberna, diskat och slängt mina sopor  .. Dom är guld värda ! Nu börjar det att likna ett hem här så himla skönt och riktigt bra blir det !


Jag på Nyår för 3 år sedan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0