26 November

Blev lite partaj igår endå haha :) Jag o Matilda satt o drack vin hemma hos mig innan vi drog ut till Heartan . Blev nog lite för mycket vin tror jag för som ALLTID när jag druckit för mycket ska jag sitta o ringa runt till folk eller tracka dom med en massa sms haha;) Tydligen hade jag skrivit runt till folk på facebook också haha. Men men jag skriver inga dumma saker som tur är MEN lite ångest har man då iaf ! Lite dryg man kan vara då ! Fast det finns människor där ute som jag också tycker är dryga så fair enough ! Finns ju värre saker man kan göra !

Idag känner man sig lite smått bakis och självklart lära dom ringa från IKEA kl 8 i morse och berätta att dom "nån gång mellan 9-11" skulle komma med mina rätta garderober som jag köpt ( fick ju med mig hem fel sist ) man såg ju väldigt pigg o fräsch ut när man öppnade dörren åt dom i morse :P Dom berömde dock mina väldigt snygga tapeter i vardagsrummet :) Så i helgen kan jag äntligen få upp garderoberna i sovrummet så då kan jag lägga in alla mina kläder också kan jag få in min vita säng som jag köpt också gu va härligt :) Sängen ska stå framför den vita fondväggen jag har i sovrummet och den är så himla smart för det är förvaring under den en perfekt lösning när man har lite utrymme hemma.
Nu lär jag göra mig i ordning börjar jobbet kl 16 idag och jag tänkte åka dit lite tidigare och käka lunch innan jag börjar.

Trevlig helg allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0