I brist på annat....

Så skaffar jag mig också en blogg nu :) Jag har varit ledig nu i 3 dagar och suck vad lat man blir... Längtar tills jag får återgå till jobbet på lördag . Jag blir så himla lätt rastlös nu förtiden så jag försöker att hålla mig sysselsatt så gott det går annars blir det lätt bara att man sitter o tänker på saker som har hänt...... Har köpt en lägenhet för ca 2 månader sen som jag håller på att rusta för fullt vilket är jätte roligt men snart så är det klart (iaf för den här gången) och då återstår den bästa biten och det är att få inreda vilket jag älskar! Har börjat lite smått redan :) Kommer att lägga upp lite bilder senare på hur det ser ut och går med renoveringen utav lägenheten steg för steg .
Eftersom jag inte har någon soffa än så länge så blir det mys med filten på framför tvn istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0