Informationskväll :)


Nu är jag hemma o kikar på idol blir lugnt för mig i kväll lär flytta ur alla saker från hallen och köket och ställa in det i vardagsrummet för i morgon så kommer pappa hit o lägger in mitt nya vita golv :)

Kommer att bli så snyggt !


Idag har jag vart på "botoxparty" i Villastaden, jag ramla in som ett bananskal var dit med Helena (brorsan tjej) och några andra tjejer från Ockelbo. Egentligen så var det en annan tjej som skulle med men hon kunde tyvärr inte så då fick jag gå ist :) Jätte kul var det! Det var en informationskväll om deras nya klinik ( Villastadens hudvård )  och om deras produkter och behandlingar . Vi fick vin och tilltugg, tidningen var där också o fotograferade så man blir säkert med på någon bild där sen. Ska nog boka en tid där för just nu fick man 20% på alla behandlingar funderar på att förstora läpparna .


Idag är det också firande i Ockelbo för min bäste vän Johan som fyllt 25 år! Lovar du kommer få en grymt galen kväll!!


Ledsen att jag inte kunde komma hoppas du förstår.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

darling, INGA större läppar, plz!!!! =) Du är SÅ fin som du är hjärtat! =D PUSSS

2010-11-20 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0