love the way you lie...

Blev kvällens sista låt på heartbreak.... Det är en låt som gör att jag tänker tillbaka på det förflutna och en viss person, så jag sprang fort och hämta jackan innan jag brast ut i tårar...

Kvällen har varit grym ! Så himla roligt har jag haft med mina kära vänner :) Var längesedan jag kunde gå ut såhär och slappna av och inte tänka på en massa saker runt omkring... En riktigt lyckad kväll helt enkelt !

Nu ska jag sova lite för ska upp om mindre än 5 timmar och jobba. Natti Natti 

Kommentarer
Postat av: Samantha

Cheer up Cissi!! <3

2010-11-28 @ 03:20:39
Postat av: CissiGyllner

Sam maybe i should start writing it in English so that you will understand ;) Miss you ! xoxox

2010-11-28 @ 03:23:40
Postat av: Mikalmathilde

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2012-07-04 @ 12:35:09
URL: http://mikalmathilde.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0