Storstädning här hemma

Har fått meddelande från Ikea att min soffa är på väg så i morgon förhoppningsvis kommer den :)

Nu är det storstädning på gång här hemma om jag ska kunna få in min soffa i vardagsrummet. Alla mina lådor och kläder står utspridda i vardagsrummet , har iaf nyss lyckats skruva in en hyllplan i min ena garderob *stolt* så nu kan jag inviga mina nya garderober med lite kläder, skönt att äntligen slippa ha allt nerpackat i lådor. Om två veckor kommer mina svarta skjutdörrar också som jag har beställt av Bill o Odd som jag ska sätta in framför garderoberna .

Nu blir det lite mat och sen ska jag fortsätta röja upp här hemma . Vill ju också kunna börja julpynta snart nån gång som alla andra! Har iaf beställt ett par snygga silvriga gardiner som jag ska ha i vardagsrummet för mitt jultema i år kommer att bli vitt o silver ;)  Ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0