Ayia Napa !

Nu är jag äntligen framme !

Landade här ca 03:15 i morse. Sen kom transfern från hotellet  som jag ska jobba på och hämtade upp oss alla elva tjejer på flygplatsen . Känns riktigt skoj att komma tillbaka och få åka vänstertrafik igen *tänker tillbaka på gamla goda tiden i Australien* . Vi blev skjutsade till våra lägenheter och uppdelade vilka vi ska få bo med. Riktigt schysta lägenheter vi bor i och riktigt fräscha är dom . Vi har tre sovrum ( alla med varsit badrum + balkong ) ett gemensamt kök och vardagsrum. Vi delar rum två o två .

Kom i säng runt 6 tiden i morse och klev upp 8:30 för att sedan gå till hotellet och käka frukost och för en liten genomgång om vad som händer dom närmaste dagarna.

Idag har vi varit iväg handlat lite nödvändiga saker så som toapapper och vandrat runt lite i solen så nu har man en jätte ful bränna efter linnet. Legat på stranden har vi också gjort och vandrat bland klippor ,såååå härligt ;)

I morgon ska jag skaffa ett cypriotriskt mobilnummer så återkommer om det till er nära när det är fixat.

Här kommer några bilder iaf.


Backen ner mot våran lägenhet


Stranden



Ingången på hotellet jag förmodligen kommer att jobba på



Inte så jätte bra bilder men lägger upp fler så fort jag lyckats samla på mig lite.


Puss och kram så länge !


Kommentarer
Postat av: Jonny Gillarn

Åhh, ser härligt ut! NJUT kvinna! :)

2011-04-29 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0