PAAAANNNIIIIK !

Har precis lyckats packat klart resväskan efter många byten hit o dit av väskor och efter att man fått rensat ut typ hälften utav sakerna som jag ville ha med mig. Känns som man har glömt något (??) men det gör det ju alltid när man ska åka iväg. Sitter och betalar in dom sista räkningarna just nu också *suck*....

Har nog inte riktigt fattat att jag ska åka bort i 6 mån och själv denna gång, men som tur är så kommer jag att möta upp några utav mina nya medarbetare på arlanda och budapest ( där vi kommer att mellanlanda ) så jag behöver inte känna mig helt ensam :)

Kommer bli ett nytt roligt äventyr man får vara med om :) Kommer att ta med mig datorn och det kommer att finnas trådlöst internet i lägenheten som jag ska bo i så jag kommer att kunna uppdatera så fort jag får tid över vad som händer i mitt liv.

Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0