11 Augusti

Däckade direkt när jag kom hem från jobbet idag och vakna  upp för en liten stund sen av att min käre roommate Julia kom hem från jobbet. Behövde verkligen få sova lite kände jag och det är så himla skönt att veta att jag inte börjar förens kl 13 i morgon :)

Igår åkte jag och en tjej från jobbet in till Napa efter att jag slutat och käkade och umgicks , två killar från vattensporten från stranden följde med också synd att den ena utav dom betedde sig som ett svin hela kvällen bara.. Kom hem kl 04 inatt och upp igen 07:45 för att jobba. Längtar tills dom här två veckorna är över som är dom två som det är mest att göra på säsongen . Sedan kan jag pusta ut ;)

Nu ska jag fortsätta kika på filmen Hall pass igen, nu är det bara 30 min kvar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0