2 Augusti

Igår var jag ledig och passade då på att åka in till protaras igen för att möta upp Amanada och hennes mamma som är på besök från sverige. Vi låg på deras hotell vid stranden och chillade ett par timmar sedan åkte jag och Amanda in till Ayia Napa och fick massage och senare avslutade vi dagen med att gå ut och käka . Riktigt nice :)

Nu har jag precis kommit hem igen från jobbet . Idag ska jag skriva klart mitt CV ( har jag lovat mig själv ) och sedan skicka in lite ansökningar . Hoppas man hittar sig iväg igen till Vintern. Älskar ju verkligen sommaren och vill därför jobba i något varmt land igen under vintersäsongen, men men man får se vart man hamnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0