20 Augusti

Ligger i sängen efter att ha avslutat mitt första jobbpass. Ska snart göra mig redo igen för mitt andra jobbpass i UMI.

Har känt mig lite bättre idag men har fortfarande kvar illamåendet , så jäkla typiskt när man för första gången på 3,5 månad får börja kl 15 en söndag och jag som hade tänkt gått ut i Plin-2 ikväll (den kända nattklubben på hotellet) eftersom det är bara denna lördag och nästa lördag som dom har öppet . Nästa helg börjar jag kl 8 på söndagen och då känns det inte som att man kommer orka gå ut något med tanke på att dom har klubben öppet mellan 01 - 06. Fan fan fan säger jag bara ! Tror det blir till att gå ut nykter iaf, måste ju se hur det ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0