4 December

Gårdagen var en grym och mycket lyckad kväll ! Jobbade först 12 - 19 sedan var det bara att skynda sig hem göra sig i ordning och sen ställa sig i kön för att se Nelly catwalk på goya .

Kl 22 öppnades portarna på Goya. Dom 100 första fick goodiebags , drinkar och välja ut ett plagg från catwalken. Så klart var jag bland dom. Förutom det fick jag välja ut inte bara ett utan två plagg från catwalken för min vän Petra inte hitta något hon ville ha. Dom hade också 3priser dom slumpmässigt lottade ut . JAG VANN ANDRA PRIS !! En skitsnygg rosa dataväska och ett vitt iphonefodral som jag verkligen behöver :)

Vi var också med i en tävling jag , Petra , Carro och två andra tjejer om att göra den snyggaste fotoposen med onepiece. Dom som vinner får välja ut en varsin Onepiece *håller verkligen tummarna för oss* !

Här kommer bilder från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0