Heeeej :)

Har åter igen haft en underbar helg med min käre vän Petra :D Hon o jag är som handen i handsken och vi har så himla kul ihop . Över våra förväntningar har denna helg varit :)


Nu har min stumpa åkt hem till sig i Sandviken och jag är åter själv igen *suck* :( Har varit så skönt att haft henne här hela helgen.  Vi har lagat mat ihop och bara umgåts. Hatar att laga mat och att äta själv. Uscha ! Det är så tråkigt att vara själv igen nu. Funderar på att åka till Ockelbo ett par dagar och hälsa på la familia , jobbar bara lördag denna vecka.

På torsdag blir det körning igen i alla fall . Fick ett sms i morse av Malin "Nu får du ladda upp tills torsdag" haha ! Ja, jag ska ladda upp tills dess men sen tror jag att det inte blir någon utgång på ett tag faktiskt....



Jag trodde att jag inte brydde mig men det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0