Jäkla hosta :(

Uscha, sån himla hosta jag har... Känns som att den aldrig försvinner och ont i magen har jag fått också för att jag hostat så himla mycket, men idag så var jag och köpte hostmedicin idag efter jobbet så nu jäklar ska jag bli bättre till i morgon för då ska jag och Malin ut på heartbreak för att se hardcore superstar . Kommer att bli min sista utgång på ett bra tag har jag bestämt mig för. Behöver ta det lugnt nu ett tag och spara pengar så att jag kan börja träna istället.

Idag fick jag ett positivt besked också men ganska nervöst =/ berättar mer sen när jag vet säkert :)

Nu väntar jag bara på att brorsan ska höra av sig så att vi kan åka iväg och hälsa på polarn hans en sväng.

Ciao ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0