17 Januari

Vaknade så klart av att nån från dolt nummer ringde och väckte mig men jag vet att det är en fälla så jag tänker inte svara (få se hur många gånger dom orka ringa idag då )
Idag mår jag lite bättre mina två bästa vänner ( fisherman´s friend och ipren ) har ställt upp på mig. Slockna på soffan i natt och vaknade upp alldeles nyss . Det är så himla skönt att sova på soffan när man är sjuk :) Nu ska ta mig en skön dusch och sen försöka käka lite lunch  sen blir det ner på stan och uträtta lite ärenden .  Seee ya

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå för fälla?=) Radiotjänst? Dom ringer mig hela tiden...=)

2011-01-17 @ 15:06:49
Postat av: CissiGyllner

Ja precis vad jag tror att det är ! Inte tänker jag då svara :P

2011-01-17 @ 17:08:40
URL: http://cissigyllner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0