20 Januari

Igår så tillbringade jag dagen med min käre vän Petra (http://morsanpouzar.devote.se) Var alldeles för längesedan vi sågs och jag hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång.
Jag tog mig ut till Sandviken, var ca 3 års sedan sist jag var där och vi strosade runt i "city" var inte så mycket att se så jag har ju inte precis missat något på dom tre åren. Vi tog en lunch på stan och sen så följde hon och hennes dotter Matilda hem till mig i Gävle.

När jag får en dotter ska hon vara precis som Matilda ( man kan ju alltid hoppas ) hon är så himla lugn av sig, gråter eller skriker nästan aldrig, otroligt smart och så himla söt  :) Hon fick leka med katten "Talking Tom" som jag hade laddat ner på mobilen. Jätte bra underhållande spel för småbarn! Så himla söt var hon när hon "pratade" men katten;p
¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0