29 januari

Hur mår ni idag ? Här är det bara bra ;) Har hållt på och fixat o donat här hemma. Diskat, tvättat och betalat alla räkningar så skönt att ha det gjort . Tycker faktiskt att det är skoj att betala räkningar (knäppo tänker ni) men så kul att se hur mycket cash man får kvar att roa sig med, blev mer än vad jag trodde denna gång :)

Nu ska jag iväg och sola en sväng och sen blir det hem och dammsuga och invänta käraste Nettan :) Ska ut och fira att hon fyllt 24 år ikväll. Får se hur pigg hon är idag efter gårdagen ;P

En sak till jag kom på :) Jag har skrivit December på alla Januaris dagar kom på det nu när jag skrev 29 december först så det måste jag ändra nu. Har inte fattat riktigt än att vi är inne på ett nytt år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0