Fullt upp ..

Har haft så himla mycket för mig dom senaste veckorna too much work and too much party on top of that..  Not good ! Blev utgång i går med FAIL Cissi!!! . Satt hemma i soffan o vela bra jävla länge innan jag fick tummen ur ...... tror jag hoppa i duschen strax efter 23 o blev klar efter tolvslaget nån gång . Blev heartan men som vanligt på fredagar så är det mycket yngre folk ute då , och man börjar ju att bli sig till åren känner man (!) Trök!  Har hamnat i en jäkla åldersnoja. Kände i dag när jag kom hem att den där datasladden som jag hade liggandes på golvet lockade jäkligt mycket med att dra några varv runt halsen och sen...... ..... .. Ha! Det var en bra rolig bild jag fick i mitt huvud.

Ett nytt nyårslöfte har jag gett mig själv idag också ! Nu är det fan skärpning! Jag gör detta för min egen skull nu så att jag ska slippa behöva känna så här...
Nu vänder jag allt det bakom mig... Jag är lyckligare utan..

Nu ska jag göra mig i ordning för ska snart åka ut till valbo på Babyshower ( ni som sett Hollywoodfruar vet vad det handlar om ) trevligt trevligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0