Mickans babyshower

Här kommer lite bilder från i lördags när vi var på Mickans babyshower. Hon vart helt surprised ! Haha kul att vi lyckades lura henne ;)
'

Vi fick också gissa med hjälp av ett presentsnöre hur långt vi trodde att Mickans mått runt magen var.  Jag var den första som fick klippa och alla skrattade åt mig och tyckte jag klippte för kort men titta här jag klippte nästan exakt lika långt som Mickans snöre ( vilket är hennes omkrets runt magen ) HA! Där fick ni :)
Sen fick vi alla skriva ner på ett papper och gissa : Födsel, vikt , längd, datum och tid. Jag håller åter tummarna för att jag gissa rätt igen! 27 Januari tror jag lilla tjejen kommer titta ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0