1 juli

Första dagen i Juli, va tiden går fort ibland.... Inte blir man yngre för det heller...

Hade en grymt trevlig utekväll igår med tjejerna, mycket dricka också *host host*. Jag och Erika ( som jag delar lägenhet med ) kom hem runt 4:30 tiden på morgonen stekte på lite halloumi käkade och sedan slockna jag med kläderna på . Vakna upp kl 10 så då var det bara att göra sig redo för jobb. Dricksen fick jag idag av chefen , 2000 extra i cash är inte helt fel.

Nu är jag helt slut och ska sova. I morgon börjar jag att jobba kl 8 - 17 först på stranden och sedan börjar jag igen kl 20 - 23 i japanska restaurangen på hotellet.

Här kommer lite bilder från gårdagen .

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0