11 juli

Nu var den enda lediga dag för den här veckan över , men skoj har vi haft :)

Igår körde vi avskedsfest för Erika och Johanna i Napa kom hem kl 5 morse sov någon timme och sedan upp igen klockan tio för att åka med partybåten . Det var jag , Julia, Anton , Louise och två cypriotriska killar som vi jobbar med på hotellet som åkte. En grymt härlig dag med massa sol, bad och fest . Fick i mig lite för många redbull&vodka drinkar tror jag för hjärtat dunkade i 120 där ett tag.. Får ta det lite lugnt med dom nästa gång.. ;)

Önskar att jag kunde lägga upp lite bilder från gårdagen och idag men när jag kom hem idag efter båtturen och tänkte lägga in bilderna på datorn så står det att batteriet är tomt på kameran men det är full laddat. Kan se bilderna på kameran och ta kort men när jag ska föra över dom till datorn så funkar det inte :( Åååh jätte tråkigt! Lär försöka hitta något ställe som kan laga den för kommer inte klara av att vara här i 3 månader till utan att kunna lägga upp bilder :(

Nu ska jag sova lite i morgon börjar första jobbdagen av sex för den här veckan..  God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0