26 Juli

Igår var jag ledig och då passade jag och Johanna på att åka till Fig tree bay . Första gången jag var på den stranden och det var riktigt nice :) Sedan åkte vi till Paralimni för att strosa runt lite ( första gången jag var där också ) Riktigt fina klädesbutiker fanns det där och det var rea överallt! Tyvärr så blev det ingen shopping denna gång men nästa gång så ;) Vi råkade också gå vilse. Vi gick och gick och gick i över en timme tror jag , vi hamna på något område där det bara fanns lyxvillor. Tillslut hittade vi tillbaka till huvudgatan där slog vi oss ner på en restaurang och åt en riktigt stor köttbit *mums*

12timmar senare var vi trötta och åkte hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0