5 juli

Ibland har man dagar då man absolut inte skulle ha gått till jobbet. Idag var en sån dag.

Började med att köra in en sticka i fingret på morgonen , fick klippa sönder nageln och chefen fick tillverka en egen pincett  med slipmaskinen så att jag kunde ta ut den. Där började det. Dagen fortsatte med en hel del vältningar med drickan på brickan och tappningar av annat smått och gott. Har gått in i stolar och bord skrapat mig på handen och benet. Ingen bra dag ! Så fort kl vart 17:30 tog jag väskan och gick hem . Slocknade på sängen och vaknade upp kl 21:30 . Så himla skönt att ta en powernap efter jobbet. Frågan är bara hur ska jag kunna somna nu ?! Blir nog att slå på en film för då brukar jag kunna somna, haha.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0