7 Juli

Igår pratade jag med mamma och gjorde en liten beställning på kläder som hon skulle skicka ner idag *längtar* tills dom kommer, låt det gå fort please :)

Nästa vecka åker två till tjejer hem till Sverige *buuhhu* , men då har man en ursäkt till att man kan köra ALL-IN på söndag då ;) Sa till om ledigt på tisdag nästa vecka för jag trodde vi skulle ut på måndag men sen när jag kom hem från jobbet fick jag reda på att vi skulle ut på söndag istället hela gänget så får säga till chefen om ändring i morgon.

Längtar som tusan till söndag nu. Ska bli så grymt skoj att gå ut hela gänget igen och denna gång lär vi gå till river reggae och köra till klockan åtta på morgonen som vi gjorde första ute kvällen här i Cypern ( grymt bra club) Självklart kommer jag att sakna mina tjejer Johanna och Erika jätte mycket !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0