13 juni

God morgon :) Sjukt trött var jag igår när jag kom hem från jobbet kl 24 i natt . Allting var bara kaoz igår hela dagen stress stress från morgon till natt.. Igår kändes det som att jag aldrig mer ville jobba i UMI:n. Allting är så himla strikt och det är mest överklasscyprioter som äter där . Igår var det en gäst som ryckte tag i min arm för att det råkade droppa vatten på hennes arm när jag hällde upp åt henne. Skit sur var hon . Galet galet.

I morse ringde mamma och sa hej då för idag så åker dom till Scotland , ååååh önskar jag också kunde vara med.. Hoppas dom får en trevlig semester iallafall utan mig ;)

Nu ringde bossen och sa att jag lära börja en timme tidigare . Så nu lär jag skynda på lite här :)

Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0