3,2,1,0

Åhh va skönt att man slutade kl 20 idag och inte behövde jobba över. Det var rätt lugnt idag så dom sista 4 timmarna fanns det inte så mycket att göra utan att äta en massa sött . Duktig som jag är så kliver jag nu upp varje morgon och strechar hela kroppen och lika när jag kommer hem (+) att jag kör armhävningar och situps . Äter ju en massa skit om dagarna så det har ju satt sig på magen har märkt =/ men det ska nu BORT !

I morgon jobbar man 8:30 - 17:30 sen är man ledig wieee "en dag". Ska försöka få en tid hos frissan på hotellet på min lediga dag för nu har luggen alldeles för lång som ni ser på bilden . Nu blir det One tree hill och sen blir det sussssa sött för min del .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0