+35

Jag som trodde att min familj skulle åka till Scotland idag men det var inte förens på måndag dom skulle åka. Hade en trevlig pratstund med mamma på telefonen i dag när jag var påväg hem från jobbet iaf :)

Åhhh vad varmt det börjar bli om dagarna nu. + 35 grader, man springer runt svettig hela tiden på jobbet. Spelar ingen roll om man tar en dusch innan man går till jobbet för först lär man knalla uppför en backe som är i 90graders vinkel och sedan så måste man gå hundra trappsteg för att komma ner till stranden . Skönt att dom fixade airconditionen igår i våran lägenhet så nu funkar den mellan kl 20 - 02 på natten ( den ska göra det men just nu får jag inte igång den :(. )  Cyprioterna tycker inte att det är tillräckligt varmt för att ha den igång längre om dagarna ). När temperaturen sedan har ökat mot +40 så kommer den att fungera mellan kl 17 - 07 istället "längtar".

Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan blir det chilla till one tree hill . Har två långa dagar framför mig med 11 timmars pass . Först jobb i kiosken på dagen och sedan jobb i Umi på kvällen .


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0