4 juni

Hej bloggen !

Idag har jag jobbat exakt hela dagen. Började kl 9 i kiosken och blev kvar till strax före kl 19 . Sedan så frågade bossen om jag ville hoppa in och jobba några timmar extra i UMi restaurangen så det gjorde jag . 20:30 - 23:00 så kom hem för en liten stund sedan.

Ryggen känns mycket bättre nu , men snart så är tabletterna slut så håller tummarna för att det inte kommer tillbaka efter det.

By the way så håller jag på att svettas ihjäl just nu. Våran Air conditioning fungerar inte i våran lägenhet och det är hur fuktigt och varmt som helst just nu på nätterna. Lär säga till om det snart igen till våran hyresvärd . Får se om man lyckas somna nu. God natt !

Denna bild är tagen ifrån måndags när vi firade min roommates födelsedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0