damaged back !

Har ju haft ryggont nu i ca 2 veckors tid men jag har sagt att jag ska köra på tills den pajar ( för jag är inte den som ger upp i första taget ) Idag kom den dagen då den kollapsa.. Skulle böja mig ned för att ta ut dricka från kylen på jobbet då det bara spraka till i ryggen , trodde jag aldrig skulle lyckats ta mig upp därifrån.

Så klart var det jätte busy idag också, och polacken jag jobbade med var så himla stressad i baren så det var bara att bita ihop i några minuter och jobba på . Tillslut gjorde det så ont att jag knappt kunde sträcka mig med dricka över baren och jag kände att tårarna bara kom . Så fort jag fick en ledig chans så "sprang" ( se gick som en gammal tant med käpp) jag till bossen och började stortjuta över hur ont jag hade. Snäll som han var tog han mig in till Napa till någon som utförde någon kinesisk behandling med elektricitet på ryggen kändes som att jag fick tusen elchocker . Har inte en aning om riktigt vad det var för behandling men blev mer avslappnad men smärtan försvann aldrig . Kom hem la mig på sängen och sov, vakna upp med samma smärta så då tog min kära vänner Johanna och Julia med mig till managern som fixade så att jag fick besöka doktorn på en gång. Nu är jag hemma med tre olika typer av mediciner och nu är det bara vila som gäller i ett par dagar. Har tydligen råkat ut för någon typ av inflammation så nu hoppas jag att smärtat går över snart !

Nu ska jag försöka att sova lite granna .. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0