23 mars

Sorry för dålig uppdatering idag..  Har haft så mycket saker snurrandes runt i huvudet på mig.


Blev väckt i morse ( se kl 12 ) av Bill som skulle komma och sätta in mina skjutdörrar äntligen ! :) Ville inte kliva upp idag kände jag men det var bra att Bill tvinga upp mig.

Se så bra det blev :)




Efter det fyllde jag i ansökan om att "hyra ut i andra hand" lämnade över det till styrelsen , träffa grannen och bytte tid för trappstädning här i huset ( eftersom jag blir borta i 6,5 månad så måste nån ta städningen under den tiden) som tur var var det bara en vecka som jag var borta under den perioden.

Jag har också tagit en promenad i boulognern i det härliga vädret, ringt till sj och fixa ett ny tågbokning ( eftersom tåget tydligen hade blivit inställt ifrån stockholm-gävle när vi kommer hem från white sensation ) och på det så har jag hunnit städa här hemma . Nu ska jag lägga upp lite mer saker på tradera samtidigt som BB är på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0