6 Mars

Har haft en underbar helg tillsammans med min käre vän Petra alltid lika tråkigt att säga hej då :( Är så skönt att ha någon att sova med och laga mat o äta tillsammans. Tycker det är så himla tråkigt att göra sånt själv annars. Nu lär jag vänta tills nästa helg innan vi får göra om allt igen , om inte jag förstås åker till sandviken och hälsar på henne i veckan . Ska nog göra det också blir det nog en tripp till Ockelbo, var längesedan man var där nu.

Har haft sån energi idag först var jag och Petra ut och gick i över en timme, sen när hon hade åkt hem så drog jag igång musiken på hög volym och dansade loss och passade på att städa här hemma haha grannarna lär ha haft det riktigt roligt åt mig ;)

Denna låt körde jag för fullt grymt bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0