GRECIAN HOTELS Here i come !!

Jag fick jobbet i Cypern som jag sökte !! :) :) Första intervjun jag gått på i hela mitt liv ( och då på engelska ) också får jag jobbet !! Så otroligt stolt och glad just nu . Förhoppningsvis kan jag få jobba i baren på hotellet. Har alltid velat gått en bartenderutbildning men det har aldrig blivit av men nu kanske jag kan få lära mig i alla fall skulle vara grymt skoj i så fall .

Nu är det bara att fixa någon som kan hyra min lägenhet under tiden, men har fått en del intresserade mail så det borde inte bli så svårt !

Här kommer lite bilder från hotellet.




Är så grymt glad just nu :D :D

Kommentarer
Postat av: =)

Vilket datum har du blivit kallad på kursen? 16e april eller 2a maj?

2011-03-14 @ 11:22:42
Postat av: CissiGyllner

Ska du också åka dit ? Sista åker nog jag, själv då?

2011-03-14 @ 12:39:25
URL: http://cissigyllner.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jepp det ska jag.. sökte på google grecian park så hittade jag din blogg:P Ska också åka den sista april eller första maj

2011-03-14 @ 13:29:45
Postat av: Johanna

Har blogg föressten... hehe. jeezy.blogg.se =)

2011-03-14 @ 13:46:12
Postat av: CissiGyllner

Va roligt :) Åker du själv ? Vi kanske kan "samflyga" eller nått ? Skicka din mail om du vill :)

2011-03-14 @ 13:50:16
URL: http://cissigyllner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp jag åker själv.. Det kan vi absolut göra. Ska du åka från stockholm eller köpenhamn? Du kan svara till min mail adress som jag skrev nu =)

2011-03-14 @ 14:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0