Helt slut...

Har varit en lång dag idag . Somnade inte förens strax efter kl tolv inatt och sen klev jag upp kl 3:45 idag för att bege mig av mot sthlm på arbetsintervju för jobbet på cypern som jag sökt. Kom en timme försent för att jag märkte på tåget att jag glömt färdbeskrivningen hemma men lyckades hitta dit iaf :) Gjorde inte så mycket att jag var sen heller för det var ca 20 andra pers där som också skulle in på intervju och jag blev ju såklart näst sist utav alla att få komma in ( 3 timmar senare )


Intervjun gick jätte bra i alla fall! Min allra första arbetsintervju jag varit på och dessutom var den på engelska ! Känner mig riktigt stolt över mig själv nu :) Skulle få ett besked inom tio dagar om jag fick jobbet eller inte så håll tummarna nu för mig ! Ser ut som att jag har väldigt goda chanser faktiskt .

Efter det blev det en sväng på stan med mammsen jätte god lunch åt vi i gamla stan och sen blev det en fika innan hemfärden

Nu lär jag börja leta efter någon som vill hyra min lägenhet i 2a hand i 6 månader eftersom om jag får jobbet så åker jag redan nästa månad !  Så är det någon som är sugen på att hyra min lägenhet så är det bara att höra av sig till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0