Tankarna bara snurrar runt..

Gaaah , har så himla mycket saker jag måste göra just nu och planera inför . Allting bara snurrar runt i huvudet på mig ... Måste göra en checklista för att pricka av lite !

Detta är prio ett just nu !
  • Fixa någon som kan hyra min lägenhet under minst 6 månader ( ska ha visning på lägenheten onsdag nästa vecka )
  • Ta kontakt med hyresvärden och skriva kontrakt
  • Städa och flytta ur lägenheten
  • Fixa ett nytt pass eftersom mitt tydligen går så passande ut nu 7 april
  • Fixa reseförsäkring
  • Boka tid hos tandläkaren ( har ej varit där på 2,5 år så det måste göras)
  • Lär inhandla nya kläder + skor att kunna jobba i Cypern

Utöver det så ska jag
  • Bli blond igen på tisdag :D
  • Boka white sensation som kommer till Oslo den 16 april.  Wihoo äntligen ska jag och Malin dit :D
  • Göra läpparna
  • Hinna umgås med vänner och familj så mycket som möjligt innan jag åker
En hel del med andra ord men roligt kommer det att bli.. Är så glad och tacksam över mina vänner som ställt upp och peppat o hållit tummarna för mig , NI ÄR GULD VÄRDA !

Saknar att vara solbränd och blond !


Allt har sin mening ! ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0