23 maj

Gårdagen var en mycket crazy dag . Vi var ett härligt gäng tjejer som gick ut tillsammans i Napa och riktigt skoj var det :) Bilder kommer upp i morgon !

Idag var det första dagen som jag jobbade uppe i UMI restaurangen på hotellet. Började 20:30 - 23:30 så kom nyss hem . Det var väldigt lugnt idag och inte så mycket gäster så då fanns det tid till att gå igenom saker och ting lite mer noggrant. Kändes lite konstigt att komma från "kiosken" upp till UMI för man jobbar ju på två helt olika sätt . Nu lära jag ju gå tillbaka till det här "strikta serveringen" men roligt att få vara med och jobba på en sån fin restaurang. Äta japansk mat också är inte helt fel ;) Idag fick jag dricka en "sweet corn soup" och guuuuu så god den var !

Nu dör batteriet på datorn snart så nu säger jag God Natt och Sov Så Gott ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0