5 Maj

Hej allihopa !

I går hade jag och fyra andra tjejer ur gruppen våran första praktik dag på hotellet. Först fick vi stå ett tag och polera bestick och glas men sen kom ena "hovmästaren" och sa till mig och ena tjejen att följa med han. Vi tog hissen upp till japanska restaurangen som finns här på hotellet och sedan var vi mitt upp i ett bröllopsfirande!! Jag och Johanna fick stå och hälla upp champagne åt gästerna och plocka glas. Jätte skoj var det och vi kände oss som riktiga värdinnor där på festen, haha. Dock var det ingen som sa åt oss riktigt vad vi skulle göra. Cyprioter kan vara lite svåra att jobba med sådär , man får inte riktigt fråga någonting och dom förklarar inte riktigt vad man ska göra och så men det är därför så bra att vi har den här kursen i två veckor innan vi verkligen börjar att jobba på riktigt. Vi har också kurser i grekiska så det är riktigt nice :)

Här bjuder jag på lite mer bilder

Här bor vi

Nissi beach , Ayia napa

Nissi beach

Pina Colada :)< ;/em>

Så här ser jag ut på jobbet

Nu ska jag hem och plugga lite grekiska ! See ya ! Ciao caio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0