Första kursdagen

Idag har vi haft våran första introduktionskurs på hotellet . Vi har fått tränat på att bära lite tallrikar , lärt oss lite basfraser i grekiska och lite mer om Cypern historia. Mycket intressant och rolig utbildning . Har utbildning i två veckor och sen börjar vi att arbeta på riktigt. Hoppas verkligen att jag får jobba i baren istället för det är ju så himla tungt att bära tallrikar och klantiga jag kommer väl tappa en massa. Dom är verkligen stenhårda på det här hotellet att allt ska göra på rätt sätt och enligt reglerna . Inga misstag får göras och det är väl helt förståeligt men det är ju så mycket att komma ihåg. Har ju lite i bagaget sen man gick hotell & restaurang men har aldrig behövt använda mig fullt ut utav serveringsreglerna när jag jobbat. Här gäller allt och lite till !

Än så länge trivs jag bra iaf och vi är ett härligt gäng tjej på 20 pers som hänger ihop.

Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0