Second day...

Idag vart det lite galnare på jobbet. Började kl 11:30 idag och det var lugnt dom första två timmarna sen kom lunchrushen igång. Hit o dit sprang man, och min chef tog beställningar från sina kompisar (och i mitt namn) och skrev fel bordsnummer på dom så sen fick jag en massa noter som skulle betalas men som jag inte hade skrivit och inte ens visste vilket bord gästerna satt vid. Ett bord på två personer lämnade och gick utan att betala så jag fick springa efter dom ner till stranden för att få betalt. Kändes som att chefen gjorde ett "test" på mig för senare kom han fram och skakade hand och sa att jag gjort ett mycket bra jobb idag för idag var det en "väldigt viktigt dag". Känns bra att göra chefen stolt i alla fall :)

Nu ska jag gå upp till mitt rum och borsta tänderna och sen sova. Internet är fortfarande väldigt segt så jag kan inte ladda upp några bilder än :(

God natt alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0