Solen skiner

Idag har det varit jätte fint väder. Dock så har man jobbat 8:30 - 17:10 (fick sluta lite tidigare) men vad gör väl det när man jobbar nästan på stranden :) Ätit som en gris har jag gjort också , det är ju som en buffé för mig varje dag " ät hur mycket du vill och vad du vill, när du vill " :) Alla är så snälla och kommer med mat och efterrätter åt mig och inte tackar jag nej inte. Jag ÄLSKAR ju att ÄTA !


I morgon kanske det blir en utgång. Kände mig inge pigg i torsdags så blev hemma istället så det har inte hunnit blivit något festande denna vecka *skräll* . Jobbar hela nästa vecka i UMI restaurangen uppe på hotellet så då börjar jag tidigast kl 15 gött . Då hinner man både med utgång och att sola :)

Nu hörde jag att att mina kära roomie Martina blev klar i duschen så nu ska jag också ta en .
Ha det bra så länge ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0