Home sweet home, älleeeeee ?

Då var man hemma i Sverige igen då . Kom hem för 1 vecka och 1 en dag sen men känns som man hunnit med så mycket på den tiden.

Kör hårdträning på körskolan om dagarna så när man väl är klar där åker man hem helt slut och med världens huvudvärk. 2 timmars bilkörning om dagen + 5-6 timmars teori. Intensiv kurs går jag för jag vill få körkortet så fort som möjligt . Skrivning och uppkörning är nu bokat och det är inte långt kvar =/ Jag måste klara detta !! Jag och Saana måste klara detta !!

Lördags förra veckan var jag ut på Goya med Petra och Malin . Make-up store hade visning där och vi fick goodiebags eftersom vi var bland dom 100 första in :D Kul att träffa en massa folk som man inte sett på nästan 6 månader.

Ikväll ska jag till Saana och dricka vin, äta gott också kommer det lite folk. Vet inte riktigt vad hon har planerat in egentligen den där bruden men skoj ska vi ha !


Här kommer en bild på Petra, mig och Malin förra lördagen.


P.S För er som befinner er på varmare breddgrader och längtar hem , GÖR INTE DET!
  1. Det är jävligt kallt
  2. Folk börjar byta till vinterdäck
  3. Allt kommer vara sig likt och detsamma som när du lämnade det

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för feeeeeest :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0