16 september

Hallå där !

Sorry för att jag är så himla dålig på att uppdatera mig. Har inte haft tid eller någon vidare lust till att blogga, men nu när min käre vän Matilda skrev och sa att jag lär uppdatera mig lite oftare så lär det bli lite skärpning för min del .

Det har hänt en hel dom senaste veckorna iaf mycket skit, tjafs hit och dit en del tårar men också en hel del roliga saker. Allt löser sig tillslut :D Jag har fått flyttat från kiosken på stranden och jobbar nu mer med alla mina vänner i restaurangen. Det är så mycket bättre allting . Bättre människor. Bättre arbetsuppgifter. Bättre timmar. Jag jobbar numer splitt varje dag så är ledig om dagarna mellan 12 - 18:30 så nu kan jag jobba på brännan sista tiden (slutar förresten jobbet den 29 sept ) och då kommer mor, far och bror och hälsar på *lääääängtar*


Nu ska shoppa lite på nelly.se har hittat en supersnygg vinterjacka jag vill ha !

Nu har jag denna outfit igen på jobbet *gammal bild dock*

Kommentarer
Postat av: Tildan

Duktig du e som uppdaterat !! Äntligeeen :D Nu e de inte så många dagar kvar tills du får lite semester med familjen .. Vilket mys !! Hoppas allt e bra med dej ! Saknar dej <3 Puss puss

2011-09-17 @ 12:56:01
URL: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0